آلو سیاه خشک میوه نیستند آن ها در واقع انواعی سبزیجات هستند

قبل از سرو، گوشت را به لایه های مساوی برش دهید و در بشقاب بگذارید و دور آن را با آلو سیاه خشک کنید. زیر هر تکه کروتون بگذارید و سس باقی مانده را روی آن بریزید. ترب رنده شده را به صورت جداگانه با نمک، سرکه، شکر سرو می کنیم.

مرغ با آلو . شما نیاز دارید: مرغ – 1 عدد. کره ذوب شده – 100 گرم، آرد – 1 قاشق غذاخوری. ل آلو با دانه – 1.5 فنجان، پیاز – 1 عدد، ریشه جعفری – 1 عدد. هویج – 1 عدد. ریشه کرفس – 1 عدد. سرکه، برگ بو، فلفل، نمک – همه به مزه.


روش پخت. تکه های بریده شده را با کره آب شده در قابلمه ای بریزید، ریشه های ریز خرد شده، پیاز را اضافه کنید و با درب بسته با اضافه کردن آب تفت دهید تا پخته شود. نیم ساعت قبل از آماده شدن، 3 فنجان آب گوشت یا آب داخل ماهیتابه بریزید و مرغ را بجوشانید.

سس را آماده کنید: آرد را در کره تفت دهید، آب گوشت، کمی سرکه، شکر را به آن اضافه کنید و بگذارید همه بجوشد. آلویی را که از قبل خیس کرده اید به ظرف مرغ اضافه کنید و روی سس بریزید و به مدت 15 تا 20 دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید. تکه های مرغ و آلو را در ولوانت (صوفیه یا شیرینی) بریزید و سس را روی همه چیز بریزید.

آلو با آجیل. شما نیاز دارید: آلو – 600 گرم، آجیل – 2 فنجان، شکر – 3 قاشق. خامه ترش – به مزه. روش پخت. آلوها را بشویید، آب سرد بریزید و 6 تا 8 ساعت بجوشانید. دانه ها را از آلوهای نرم شده جدا کنید، توت ها را خشک کنید.

آجیل ها را تمیز کرده و در هاون خرد کنید. هر دانه خشک را با توده روغنی حاصل پر کنید. آلوهای پر شده را با یک اسلاید در یک کاسه سالاد بریزید، خامه ترش را با شکر بزنید. این دسر را می توان به صورت گل رز و تزئین شده با خامه فرم گرفته سر میز سرو کرد.