جاکلیدی خرگوش که طعمه یک سمور بود و آن را به دام انداخت

قلاب های کلید مورد علاقه ما و جایگزین های قلاب کلید
علاوه بر قلاب های Command فوق، ما سه قلاب جاکلیدی خرگوش مختلف را پیدا کردیم که فکر می کردیم بهترین گزینه های موجود برای شما هستند. ما این سه قلاب کلید را بر اساس ظاهر، عملکرد و مقرون به صرفه بودن آنها انتخاب می کنیم. علاوه بر قلاب های کلید، سه روش جایگزین برای شما پیدا کردیم تا کلیدهای خود را در مکانی امن نگه دارید.

1. جا کلیدی اسکلت عتیقه
ما ایده ترکیب جذابیت و عملکرد را با این قلاب کلید شکل دوست داریم. دارای سه قلاب است که فضای کافی برای آویزان کردن همه کلیدها وجود دارد.

به گفته سازندگان، نصب این چوب لباسی چدنی جامد تنها چند دقیقه طول می کشد. دو پیچ دیوار خشک گنجانده شده است، بنابراین تنها چیزی که نیاز دارید یک پیچ گوشتی است.

بعد از آمدن از بیرون کلیدها را روی این میز کناری یا میز ناهارخوری نگه می داریم که طبق قوانین واستو صحیح نیست. به گفته واستو، کلیدها را به گونه ای نگه دارید که باید مکانی ثابت باشد که هیچ خارجی نتواند آن را ببیند.

چون کلیدهای خانه در شانس شما تاثیر دارد. قوانین مربوط به کلیدها را طبق Vastu- به ما اطلاع دهید

طبق گفته Vastu، نگه داشتن کلیدها در آشپزخانه ناخوشایند است. برخی از افراد عادت دارند کلیدها را در آشپزخانه نگه دارند. اما انجام این کار طبق قوانین واستو اشتباه است.

خانه عبادت پاک ترین مکان خانه است. پس از آمدن از بیرون، بدون شستن دست و پا، کلیدها را مستقیماً در خانه عبادت نگه ندارید.

اتاق نشیمن

اکثر مردم کلید خانه خود را در اتاق نشیمن نگه می دارند. مردم بر این باورند که بعد از آمدن از بیرون، آویزان کردن کلید در جا کلیدی در ورودی آسان نیست و هنگام بیرون رفتن از خانه ترسی از فراموش کردن کلید با عجله وجود ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.