دستگاه قهوه ساز صنعتی بیزرا و روش جدید تست کرونا با استفاده از آن

انواع قهوه ساز: کدام قهوه ساز را بخریم؟
اولین چیزی که باید در مورد قهوه سازها بدانید این است که در حال حاضر انواع مختلفی از آن وجود دارد. از عجیب ترین ها مانند وکیوم یا تزریق سرد. حتی رایج ترین آنها مانند ایتالیایی ها.

اما، بیایید با یادگیری در مورد رایج ترین انواعی از دستگاه قهوه ساز صنعتی بیزرا که می توانید در بازار پیدا کنید، شروع کنیم که عبارتند از:

1. کافه ایتالیایی موکا.
قهوه ساز ایتالیایی

در ایتالیا و سایر کشورهای مدیترانه ای بسیار محبوب و مورد تقاضا است. با این وسیله کوچک می توانید قهوه ای شبیه به اسپرسو در خانه خود تهیه کنید، زیرا فشار آب داخل آن به 1.5 بار می رسد.

علاوه بر این، عملکرد آن بسیار ساده است.

از دو جسم که به شکل هرم هستند تشکیل شده است. در قسمت پایینی، آب ریخته می شود و یک قابلمه قیفی شکل در محل ریختن قهوه قرار می گیرد. همانطور که آب گرم می شود، قهوه دم می گیرد.

این قهوه سازها به دلیل اندازه کوچک، قیمت مقرون به صرفه و سادگی، تقاضای زیادی دارند . برای مبلغ تقریبی بیست یورو می توانید یکی را پیدا کنید.

به کاتالوگ قهوه سازهای ایتالیایی ما نگاهی بیندازید .

2. قهوه ساز آمریکایی: قطره ای.
قهوه ساز قطره ای

تشخیص این قهوه ساز آسان است زیرا در اسپانیا زیاد رایج نیست، اما در ایالات متحده وجود دارد.

تکنولوژی و عملکرد آن حتی ساده تر از مورد قبلی است. این یک فیلتر متراکم است که آب از آن عبور می کند (قطره قطره). به خاطر داشته باشید که پارچ روی یک صفحه فلزی قرار می گیرد تا قهوه داغ بماند. به همین دلیل، اگر قهوه برای مدت طولانی آماده شده باشد، کیفیت طعم آن را از دست می دهد.

به طور خلاصه، قهوه سازهای قطره ای بسیار مقرون به صرفه هستند و به شما امکان می دهند زمان آماده سازی قهوه را برنامه ریزی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.