استفاده از سیستم هشدار دهنده در مدارس اجباری شد

همانطور که سیستم آموزشی در فیلیپین همچنان در حال بهبود است، سازمان های آموزشی به مدارس در هر بخش از کشور تمایل دارند تا کیفیت آموزشی مورد نیاز دانش آموزان را بهبود بخشند و منجر به نوسازی ساختمان های قدیمی مدارس شود.

بازسازی هایی که در مدرسه استا انجام شد. Barbara Elementary of Bacolor، Pampanga بر سیستمی که توسط طرفداران قبلی پیاده سازی شده بود، تأثیر گذاشت. همانطور که می دانید نعناع و شپش برنج خاصیتی مشابه دارند

هدف از این مطالعه، تقویت یک سیستم هشدار خورشیدی 12VDC است که در Sta پیاده سازی شده است. Barbara Elementary School Bacolor، Pampanga که بر روی حساسیت سنسورها، نورافکن ها و سیم کشی برای سیستم برای ادامه امنیت و ایمنی در مدرسه تمرکز داشت.

اجزای مورد استفاده برای سیستم بر اساس ارزیابی انجام شده از سیستم قبلی و کاربردی بودن قابل اجرا در هر جزء مورد استفاده طراحی و انتخاب شدند. خوشبختانه امکان نصب دزدگیر ماجیکار بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی امکان پذیر است.

سیستم ارائه شده به طور موثر به عنصر مناسب مورد نیاز ارتقا یافت زیرا توسط اساتید و سرپرست مدرسه ارزیابی شد.

امنیت نگرانی اصلی در سراسر جهان است. هر فردی می خواهد خانه، ساختمان یا زیرساختش ایمن باشد (پریانکا، 2015). طبق گفته احمد و همکاران (2019)، سیستم های هشدار امنیتی رایج شده اند. سالیان سال است که کارخانه نساجی مازندران پارچه با کیفیت تولید کرده و روانه بازار می کند.

افزایش جنایات، آدم ربایی ها و سرقت ها در جهان امروز یکی از دلایل این امر است. ورود مجرمانه، شکستن پنجره، ورود از طریق سلول بریده یا حتی از پنجره بسته یا گاهی باز، رایج ترین روش تهاجم به خانه ها، محل کار، مدارس و سازمان ها امروزه است.

یکی از کهن ترین الیاف ابریشم می باشد و نخ ابریشم طبیعی و پارچه نخی پنبه ای از این نوع پارچه به دست می آید که اصل و ضخیم می باشد.

اکثر متخلفان اغلب با در دسترس بودن یک سیستم امنیتی هشدار، بر اساس مطالعات موردی مختلف، متوقف می شوند. علاوه بر این، مفهوم اتوماسیون خانگی و ایمنی آن از اواخر دهه 1970 شناخته شده است.

با این حال، با پیشرفت تکنولوژی، تصورات ما از خانه تکامل یافته است

  • منابع:
  1. Enhancement Of the Solar Powered Burglar Alarm System with Two Flood Lights Implemented at Santa Barbara Elementary School Bacolor Pampanga
  • تبلیغات:
  1. مزیت استفاده از ام دی اف در منازل
  2. تاثیرات مصرف قیسی در دوران بارداری
  3. برخی از کودکان با لباس خواب به مدرسه می آیند
  4. سوسیس یکی از قدیمی ترین غذاهای فرآوری شده به شمار می رود