اشکال خلاقانه در طراحی گلدان

گلدان های خاکستری با این رنگ هوازده در گلدان گل مناسب هستند. می توانید چند گلدان قدیمی (یا جدید، به انتخاب خود) بردارید و آن را به یکی از پروژه های DIY شخصی خود تبدیل کنید.

این می تواند بسیار موثر و سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل به نظر برسد و می تواند از انواع گلدان های گیاهی تشکیل شود. کارتن شیر و جعبه چوبی قدیمی در یک باغ روستایی سنتی بسیار روستایی به نظر می رسند.

گلدان پلاستیکی برای گل، حکم خانه برای گل دارد از این جهت بسیار حائز همیت است و باید به نوع نیاز گیاه به آبدوست بودن یا کم آبدوست بودن مثل خانواده کاکتوس ها توجه کرد.

این تقریباً شبیه پرچم آمریکا به نظر می رسد، اینطور نیست؟ پرچم ها روش جالبی برای نشان دادن گلدان های نقاشی شده هستند.

اگرچه، این سبک ها بسیار خلاقانه تر هستند. چند گلدان تراکوتا تهیه کنید. کمی رنگ بگیر نقطه ها را اعمال کنید. یا راه راه ها را بپوشانید. یا آن را با ستاره بپوشانید! این ساده و در عین حال موثر است و می تواند شخصی سازی شود.

انتخاب یک گلدان پلاستیکی بزرگ درجه یک به راحتی می تواند تاثیر مستقیم و  قابل توجهی را در کیفیت رشد و سلامت گل و گیاه ایفا نماید.

تقریباً هر چیزی را که می خواهید با استفاده از نقطه می توانید روی این گلدان های گل بکشید. یک تصویر سفید روی یک گلدان تیره در باغ خودنمایی می کند.

راه راه ها می توانند در بسیاری از رنگ ها یا سایه ها باشند. من می خواهم از نوارهای الاستیک رنگی بد بو روی یک گلدان گل ساده رنگ شده استفاده کنم. ممکن است بخواهید ستاره های زرق و برق را در سراسر گلدان های گل خود تغییر دهید.

این یک حوزه مورد مناقشه خلاقیت برای مخالفان ملی گرایی است. هرچند لازم نیست. برای کسانی که به دنیا علاقه مند هستند، فضایی جهانی به باغ شما ارائه می دهد.

استفاده از گلدان سفالی امروزه رونق خوبی گرفته است و افراد برای زیبایی منازل و محل سکونت خود از گیاهان زیادی استفاه می کنند.

شما می توانید ستاره ها و خطوط راه راه اول خوب ایالات متحده آمریکا را دریافت کنید. گلدان گل نقاشی شده می تواند انواع پرچم های سراسر جهان را داشته باشد.

تصور کنید که یک باغ جهانی عدن داشته باشید. شما گل ها، درختچه ها و گیاهان زیبایی از سراسر جهان دارید. با این حال، هیچ کس نمی داند آنها از کجا آمده اند.

استفاده از گلدان سفالی امروزه رونق خوبی گرفته است و افراد برای زیبایی منازل و محل سکونت خود از گیاهان زیادی استفاه می کنند.

اکنون می توانید آنها را نشان دهید. شما می توانید فلور آسیا، اروپا و آمریکا و گلدان برای نشان دادن آن داشته باشید. با این حال، بیان مورد نیاز است، زیرا رنگ آمیزی آن پرچم ولز آسان نیست!

  • منابع:
    1. 12 Flower Pot Color Ideas: Go Potty and Design Your Own Pots!

  • تبلیغات:
    1. درمان بیماری پارکینگسون با خوردن ارده امکان پذیر شد!
    2. قابلمه عروسی که میلیاردی فروخته شد!
    3. تاثیر مصرف آلو خشک در پیشگیری از بیماری ها
    4. 8 مزیت لیمو برای سلامتی