بال مرغ + قیمت خرید فروش

گوشت بال مرغ را می توان یکی از قسمت های خوشمزه و لذیذ و کبابی که بیشتر برای کباب کردن استفاده می شود نام برد، انواع بال مرغ را به صورت عمده یا جزئی می توانیم توسط فروشگاه های با کیفیت بالا و قیمت بسیارمناسب در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دهیم.

بال مرغ + قیمت خرید فروش

بال مرغ

بال مرغ بال مرغ از آن نیز در درست کردن خورشت های مختلف و چلو گوشت و چلومرغ خانگی نیز بسیار خوب می باشد و استفاده می شود و همچنین به صورت کباب سیخی و روی تور نیز می توانیم استفاده کنیم. انواع بال مرغ به صورت عمده می توان در تمامی مرغ فروشی ها با کیفیت بسیار بالا و قیمت خوب در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می گیرد و میزان مصرف بال مرغ نیز بسیار بالا می باشد زیرا غذایی بسیار لذیذ و خوشمزه و با کیفیت و انرژی زا می باشد.

طرز تهیه ی پخت ته انداز کتف و بال مرغ این چنین است ؛

مرحله ۱:ابتدای کارمان پوست پیاز را جدا می کنیم و آن را می شوییم تا قشنگ تمیز و پاک باشد، سپس آن را به صورت خلالی بزرگ بزرگ خرد می کنیم و به همراهی کتف و بال مرغ درون یک کاسه ی مناسب آنها را می ریزیم.

مرحله ۲:در این مرحله می بایست نمک را به همراهی فلفل سیاه، زردچوبه، روغن مایع، سس سفید و زعفران دم کنیم و سپس به کتف و بال مرغ اضافه خواهیم کرد و سپس به مدت زمان پنج دقیقه با دست ماساژ می دهیم تا موادی که دم کردیم به خوبی به خورد کتف و بال ها بروند.

مرحله ۳:حالا روی همان کاسه مناسب شامل کتف و بال را با سلفون مناسب می پوشانیم،و سپس اجازه می دهیم که به مدت دو تا چهار ساعت درون یخچال استراحت کند به این دلیل که کتف و بال ها مزه دار شوند و سپس پس از گذشت این زمان آنها را از یخچال خارج می کنیم.

مرحله ۴:در این مرحله باید یک تابه را روی حرارت ملایم قرار دهیم و مقداری معین روغن مایع درون آن بریزیم و اجازه دهیم تا روغن به قدر کافی گرم شود، در ادامه کتف و بال ها را درون تابه مناسب قرار می دهیم و سپس آنها را به خوبی سرخ می کنیم.

مرحله ۵:حالا کتف و بال ها را به پشت بر می گردانیم و کمی آنها را سرخ کرده و سپس آنها را از تابه خارج کرده و بعد یک قابلمه ی مناسب را انتخاب می کنیم و تا نیمه پر از آب می کنیم و یک قاشق چای خوری نمک به آن اضافه خواهیم کرد و روی حرارت زیاد قرارش می دهیم تا خوب پخته شود.

مرحله ۶: در این مرحله اجازه خواهیم داد تا آب به نقطه ی جوش برسد. در ادامه ی کار برنج را شسته، سپس درون قابلمه ی مناسب اضافه می کنیم و اجازه می دهیم تا اینکه به مدت زمان هشت تا دوازده دقیقه درون آب جوش بماند به این علت که به پخت اولیه خود برسد.

مرحله ۷:حالا قابلمه برنج را از روی حرارت بر می داریم و سپس برنج را آب کشی می کنیم.

مرحله ۸: در این مرحله به مقدار لازم روغن مایع و زعفران دم می کنیم و سپس درون قابلمه می ریزیم وسپس کتف بال ها را از طرفی که خیلی کمتر سرخ شده درون قابلمه مرتب می چینیم و بعد برنج آبکشی شده را لایه لایه روی کتف بال ها می ریزیم و در آخر با پشت قاشق برنج را روی آنها منسجم و مرتب می کنیم.

مرحله ۹ :حالا روی حرارت بسیار ملایم قرار می دهیم، بعد درب قابلمه را با دم کنی که درست شده از قبل می پوشانیم و آن را روی قابلمه قرار می دهیم و در ادامه قابلمه را به مدت چهل و پنج دقیقه روی اجاق قرار می دهیم تا پلو دم بکشد.

مرحله ۱۰ : در این مرحله ی آخر در نهایت پس از گذشت چهل و پنج دقیقه قابلمه را از روی حرارت اجاق بر می داریم و سپس آن را درون ظرف مورد نظر خودمان بر می گردانیم.

پس از گذشت این ده مرحله غذای لذیذ و خوشمزه ی ما آماده هست.

بال مرغ قزوین

بال مرغ قزوین بال مرغ در هر شهر کشورمان به صورت متفاوت تهیه می شود و هر شهر بال مرغ مخصوص خود را دارد ؛ مثلا بال مرغ قزوین و … ،که هر کدام به شیوه ی متفاوتی توسط زنان خانه دار پخته و تهیه می شود

بال مرغ خوشمزه

بال مرغ خوشمزه تمامی شهر های کشور عزیزمان دارای غذای سنتی خودشان می باشد که هر کدام طرز تهیه ی آنها با همدیگر فرق می کند ولی از نظر کیفیت و خوشمزگی و لذیذ بود همگی آنها لذیذ و خوشمزه می باشند ؛مانند بال مرغ که در تمامی نقاط کشورمان ایران این غذا خیلی خوشمزه و با کیفیت تهیه می شود.

بال مرغ کبابی

بال مرغ کبابی دستور تهیه ی پخت بال و کتف کبابی در فر

مرحله اول: ابتدا برای خوشمزه کردن کتف و بال مرغ آنها را خوب باید بشوییم و سپس با یک دستمال تمیز و پاک خشک کنیم و بعد داخل یک کاسه خواهیم ریخت و در ادامه ی کار پیازها را به صورت خلالی درشت درشت خرد خواهیم کرد.

مرحله دوم: در این مرحله نیز پیاز خر شده را به کاسه ای که مرحله ی قبل بال و کتف مرغ را اضافه کردیم می ریزیم و خوب آنها را با همدیگر مخلوط و ترکیب می کنیم. بعد مقداری ماست را به همراه مقداری زعفران دم می کنیم و سپس فلفل سفید، زردچوبه، پاپریکا و فلفل سیاه این ادویه ها را به صورت جداگانه در یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله سوم :حالا سس را به همراه دو قاشق غذاخوری مقداری روغن مایع اضافه خواهیم کرد و در ادامه مواد را به خوبی ترکیب و مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست و یک شکل شوند. در ادامه ی کار ترکیب ماست و زعفران دم کرده را به این کاسه شامل کتف و بال مرغ اضافه می کنیم.

مرحله چهارم: در این مرحله ی آخر تمامی مواد را به خوبی ترکیب می کنیم تا همه جای بال و کتف مرغ را بپوشانند و سپس با سلفون روی آن را خواهیم پوشاند و در نهایت آن را در فر قرار در دمای ۱۸۰ درجه قرارمی دهیم.

با طی کردن این چهار مرحله بال مرغ کبابی خوشمزه تهیه می شود.