تبعیض جنسی در پوشش لباس نوجوانان

همیشه این جمله “پوشانده، حواس پسران را پرت خواهی کرد” و هرگز، “دست از نگاه کردن بردار”. شانه‌ها، زانوها یا شکم زنان نباید در یک روز گرم تابستان به دلیل «پرت شدن حواس مردان» پوشیده شود.

یکی از پوشاک پرکاربرد که مورد علاقه دختر خانمها می باشد سارافون دخترانه بوده که طراحی و دوخت آن به گونه ای بوده که مجلسی است و گزینه مناسبی برای مهمانیها می باشد.

کد لباس مدرسه از زمانی که به یاد داریم یک چیز بوده است. کد لباس مغرضانه و جنسیتی است: پسرها تاپ می پوشند، شلوار جین سوراخ دارند و هیچ عواقبی ندارند، اما به محض اینکه یک دختر لباس تاپ می پوشد، مجبور می شود یک پیراهن بزرگ بپوشد یا مجبور شود به خانه برود.

دلیل لباس پوشیدن همیشه به عنوان “محیط یادگیری حواس پرتی” گفته می شود، اما دقیقاً به چه کسی؟

هر چند در گذشته استفاده از ساعت بیشتر به دلیل مدیریت زمان بوده است اما امروزه استفاده از ساعت چوبی گرد بزرگ جزو یکی از ابزارهایی قرار گرفته است که می تواند تمام کننده دکوراسیون منزل شما شود.

من می توانم به شما اطمینان دهم که این دختر نیست. حواس من از شانه های دختر دیگری پرت نمی شود و او از شانه های من پرت نمی شود. این پسرها و ذهن های زشت آنها هستند.

به جای اینکه به دخترا بگن لاپوشانی کن باید به پسرها گفت خودت رو آموزش بده. کدهای لباس مدرسه باید حذف یا تنظیم شوند.

کد لباس مدرسه معمولاً فقط برای دختران است و حتی اگر گفته شود برای هر دو جنس است، معمولاً این دختران هستند که کد لباس می گیرند.

یکی از خوشمزه ترین پیش غذاهایی که در اکثر مناسبت ها و مهمانی ها آن را تهیه می کنند سالاد ها هستند که از پرطرفدارترین آنها سالاد کلم و انار و هویج است.

هیچ چیزی حاکی از شانه، زانو، شکم و غیره یک دختر نیست. در تابستان در لاس وگاس هوا بسیار گرم است و دختران مجاز به پوشیدن تاپ یا شورت نیستند. همچنین، لباس نیز راهی برای بیان خود است و لباس پوشیدن آن خروجی هنری را محدود می کند.

کدهای لباس به جای حل کردن، یادگیری را از بین می برد و مشکلات بیشتری ایجاد می کند، بنابراین باید کنار گذاشته شود.

ما در لاس وگاس زندگی می کنیم که در آن در میانگین روز تابستان تا 100 درجه می رسد. تاپ تاپ مخالف قانون لباس است و شورت باید درست بالای زانو باشد.

از دیرباز تاکنون لباسها عضو جدایی ناپذیر از انسانها بودند و با روند زمان کامل تر شدند و به آنها موارد دیگری اضافه شد که شال و کلاه بچه گانه زنانه یکی از آنها می باشد.

از کجا حتی شلوارک به این بلندی درست می کنند؟ من باید در گرما عرق کنم و رنج بکشم زیرا پسرها حواسشان پرت خواهد شد؟ در حالی که پسرها می توانند با شلوارک و تاپ به مدرسه بیایند، تفاوت بین دختران و پسران پوشیدن تاپ چیست؟

هیچ لباس مناسبی برای دختران برای پوشیدن در تابستان برای رفتن به مدرسه وجود ندارد. یا من در گرما رنج می برم یا لباس پوشیدنم، هیچ چیزی بین این دو نیست.

  • منابع:
    1. Sexism Behind Dress-Code

  • تبلیغات:
    1. مواد اولیه بکاررفته در انواع شیلنگ ها
    2. آموزش انجام حرکات نمایشی با استفاده از پالت
    3. بررسی ظاهری تاپ ورزشی مرغوب!
    4. ساخت سیگارهایی با میوه خشک که هیچ ضرری ندارد