تولید سرکه سیب محلی در خانه ای یک خانم خانه دار را سرمایه دار کرد

دستور العمل عالی نیاز به رقیق کردن بیش از دو قاشق غذاخوری AppleMother در یک لیوان بزرگ آب دارد. می توانید یک یا دو بار در روز با جرعه جرعه بنوشید تا به تدریج به طعم بی نظیر آن عادت کنید.

این یک راه عالی برای هیدراته کردن است اما با طعم، ایده آل برای کسانی که نوشیدن آب زیادی برایشان سخت است. این به رسیدن به نیاز روزانه کمک می کند که برای بزرگسالان بدون نیاز خاص (که تمرین یا تلاش بدنی خاصی انجام نمی دهند) حدود دو لیتر برای زنان و دو و نیم لیتر برای مردان است.

نوشیدن آب و سرکه سیب محلی به افزایش ادرار و تخلیه شکم و اندام‌های تحتانی کمک می‌کند، بنابراین در تابستان یا زمانی که زندگی فرد بیش از حد کم تحرک است یا برعکس، ساعت‌های زیادی را در حالت ایستاده سپری می‌کند بسیار عالی است.

همچنین باید به یاد داشته باشیم که نوشیدن سرکه خوب است زیرا خواص مفید خود سرکه در نوشیدنی ما بدون تغییر باقی می ماند.

اسید استیک که عمدتاً سرکه از آن تشکیل شده است، به نظر می رسد با بهبود سطح گلیسمی پس از غذا، کاهش حس اشتها و در نتیجه کاهش دریافت کالری و کاهش وزن بدن و در نهایت بهبود هضم با فعال شدن آنزیم های گوارشی همراه باشد.

از بین همه سرکه ها، نوشیدن سرکه سیب بدون فیلتر، یعنی سرکه ای که برای چشم کمی کدر است، ترجیح داده می شود. این جنبه به خاطر مادر سرکه است که در آن حل شده است.

این مادر مجموعه ای از باکتری های اسیدی است که عملکرد پروبیوتیکی را انجام می دهد. آنها در سالم نگه داشتن فلور باکتریایی روده ما (که میکروبیوتا نیز نامیده می شود) بسیار مفید هستند و از عملکرد سیستم ایمنی حمایت می کنند.

کسانی که به طور مکرر این غذا را مصرف می کنند، اغلب بهبود قابل توجهی در حمل و نقل روده ای را تجربه می کنند و یبوست را به خاطره ای دور تبدیل می کنند.