خوردن آجیل چهار مغز انسان را گرم می کند

برخی از فواید میوه های خشک وجود دارد که سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند خرما، انجیر (فنل) هستند. انجیر از ما در برابر بیماری های قلبی، سرطان، پوکی استخوان، دیابت و بیماری های مرتبط با مغز محافظت می کند.

آنتی اکسیدان ها در آجیل چهار مغز در حفظ سلامت سیستم متابولیک برای مدت طولانی نقش دارند.

تراکم مواد مغذی – فواید میوه های خشک
بسیاری از فواید میوه های خشک سرشار از پتاسیم ، ویتامین E ، منگنز، آهن، کلسیم و بتاکاروتن هستند.

به عنوان مثال مانند آلو خشک، کشمش، زردآلو و غیره. به همین دلیل است که میوه های خشک را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید و سالم بمانید.

چربی و کالری – میوه های خشک
این یک تصور اشتباه است که فواید میوه های خشک سرشار از چربی هستند. در واقع چربی آنها صفر است و انرژی زیادی را تامین می کنند.

برای کشتی گیران و افراد ورزشکار بسیار ضروری است. هیچ چربی در آن وجود ندارد، اما با توجه به اینها قطعا می توانید وزن را افزایش دهید.

اما همچنان به کالری هایی که مصرف می کنید توجه کنید.

نکات سلامتی: خوردن میوه های خشک فواید زیادی دارد. میوه های خشک سرشار از مواد مغذی هستند. میوه های خشک سرشار از مواد معدنی و ویتامین هایی هستند که به حفظ زردچوبه در بدن کمک می کنند.

اگر میوه های خشک بعد از خیساندن خورده شوند، فواید آن بسیار افزایش می یابد. به ما اطلاع دهید که از خوردن کدام میوه های خشک بعد از خیساندن سود بیشتری می برید.

خوردن بادام
خیسانده دستگاه گوارش شما را قوی می کند. تانن در پوست بادام وجود دارد که قدرت هضم را ضعیف می کند، بنابراین بادام را باید همیشه خیس خورده میل کرد.