خیارشور یک و یک رنگی درست کنید!

در حالی که گروه دوم دارونما حاوی 40 میلی گرم اسید استیک را دو بار در روز در وعده های غذایی به مدت 12 هفته مصرف کردند و پس از انجام آزمایشات برای مطالعه، مشخص شد افرادی که سرکه هنگام غذا مصرف می کردند سطح گلوکز خون را در مقایسه با آن ها کنترل کرده بودند.

برای کسانی که دارونما مصرف کردند با این حال ، هنوز تحقیقات بیشتری برای تعیین میزان فواید و میزان سرکه ایمن برای مصرف مورد نیاز است، اما می توان به خوردن خیار شور یا هر غذای غنی دیگری متوسل شد. سرکه با وعده های غذایی برای به دست آوردن این فواید.

درمان گرفتگی عضلات با خیارشور یک و یک در مطالعه‌ای در سال 2010 که در مجله پزشکی و علم در ورزش و ورزش منتشر شد، محققان به فاصله دو روز در هفته، گرفتگی عضلات را در مردانی که کمبود آب داشتند از طریق الکتریکی القا کردند.

برخی بعد از گرفتگی عضله آب ترشی می‌نوشیدند، در حالی که بقیه آب بدون یون می‌نوشیدند.

در آزمایشات این مطالعه، مشخص شد که گروه ترشی در مقایسه با گروه آب دیونیزه سریعتر از گرفتگی عضلات خلاص می شود، یعنی آب دیونیزه فواید یکسانی را ارائه نمی دهد، به این معنی که الکترولیت ها و وضعیت هیدراتاسیون به تنهایی توضیحی نمی دهند.

نتیجه، و این نشان می دهد که دلیلی در رابطه با ترشی وجود دارد که ممکن است به کاهش اسپاسم عضلانی کمک کند، ارتباطی با محتوای آب یا الکترولیت آن ندارد.

خیارشور ضرری داره؟ خیارشور فقط در صورت مصرف متعادل برای سلامتی مفید است و بارزترین مضرات احتمالی زیاده روی در مصرف آن فشار خون بالا به دلیل نمک زیاد آن است و فشار خون بالا به نوبه خود خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد و از طرفی دیگر خیارشور ممکن است خطر ابتلا به سرطان مری و معده را افزایش دهد.

همیشه مصرف خیارشور خانگی و پرهیز از ترشی های تجاری ترجیح داده می شود.

با استفاده از مواد شیمیایی مضر برای سلامتی تهیه می شود و گاهی اوقات روغن زیادی به آن اضافه می شود. که ممکن است منجر به افزایش کلسترول خون شود.