درآمد سلبریتی ها با ساعت چرم الگانس در سال جاری

چه لباس هایی با ساعت چرمی بهتر می آید؟ شاید، بیایید با این واقعیت شروع کنیم که دستبندهای چرمی همراهان ساعت غواصی کاملاً موفق نیستند.

تکنولوژی مدرن چرم را با مخلوط‌های مختلفی می‌پوشاند و درمان‌های مختلفی به آن‌ها می‌دهد که به پوست اجازه می‌دهد آب‌گریز شود، اما همچنان غواصان و غواصان رینگ های لاستیکی را ترجیح می دهند.

به دلیل تعریق ورزش ها، ساعت چرم الگانس در مدل های ورزشی مورد استفاده ورزشکاران حرفه ای چندان مورد استقبال قرار نمی گیرند اما تمام سبک های دیگر حرکات مچ دست با یک دستبند چرم طبیعی عالی به نظر می رسند.

عملی بودن کسب و کار تصور دنیای افراد موفق بدون فراوانی ساعت های ظریف بر روی بندهای چرمی زیبا دشوار است چنین لوازم جانبی با موفقیت با کت و شلوارها و لباس های سخت ترکیب می شوند، مچ دست ها را به طور منظم در بر می گیرند و به درستی بر طعم زیبایی شناختی مالک تأکید می کنند.

به عنوان مثال، ساعت مچی مردانه W0870G2 از برند مد روز Guess طعم ظریف صاحب خود را به دیگران می گوید، بر فردیت او تأکید می کند و با طراحی ظریف توجه را به خود جلب می کند، صفحه رومی نماد اشرافیت است.

شماره گیری های فرعی با تاریخ، روز هفته و فاز ماه نشانگر عملی بودن هستند و ترکیب طرح طلایی و مشکی رنگ نهایی کاملی برای تصویری بی عیب و نقص از یک فرد با اعتماد به نفس است.

در مجموعه شرکت آمریکایی Timex یک مدل زنانه T2p82000 وجود دارد نمونه عالی دیگری از کلاسیک های نرم برای یک فرد موفق، سایه کاپوچینو به زیبایی بر درخشش طلایی قاب و نشانگرها تاکید می کند.

مختصر بودن طرح مالک را به عنوان زنی معرفی می کند که دقیقاً می داند از زندگی چه می خواهد و قرار نیست وقت خود را با چیزهای بی اهمیت تلف کند، کرنومترهای معمولی واقعی روی یک دستبند چرمی برای پوشیدن هر روز بسیار راحت هستند.