درب ضد سرقت زیباسازان که با لکه های خون طراحی شده است

اگرچه ما فکر می کنیم که زیبایی یک درب زرهی ممکن است بسیار متفاوت از درب معمولی باشد، اما حقیقت این است که اینطور نیست.

در واقع، زمانی که درب ضد سرقت زیباسازان را می بینیم، ممکن است نتوانیم آن را از یک در معمولی تشخیص دهیم، زیرا روکش شبیه به درب های دیگر است.

تفاوت این درها در فضای داخلی آنها نهفته است، از این رو ما انواع درها را پیدا می کنیم اما با طرح هایی که با روندهای فعلی سازگار است.

ما می توانیم انتخاب کنیم که این درهای زرهی در خارج چگونه به نظر می رسند زیرا طرح های زیادی وجود دارد.

آنها معمولاً طرح های فعلی هستند، زیرا این خانه های جدیدتر هستند که درهای خود را اضافه می کنند، اما همچنین می توان برخی از آنها را پیدا کرد که کلاسیک را انتخاب کنند.

یکی از مواردی که می توانیم در این درب ها انتخاب کنیم تناژ آنهاست. اگر می‌خواهید ظاهری زیبا داشته باشید، رنگ‌های تیره را انتخاب کنید و برای ظاهر فعلی رنگ سفید بهتر است.

برای خانه های کلاسیک تر، صفحات درهای بیرونی وجود دارد که کاملاً از سنتی ترین چوب ها تقلید می کنند، به طوری که به نظر می رسد ما واقعاً یک در چوبی داریم و نه تقویت شده.

در رنگ بندی درب تنوع زیادی وجود دارد، اما همچنین در طرح های مختلف. درهایی که می توانند با چوب، ورق فلزی یا آلومینیوم پوشانده شوند.

برخی نیز وجود دارند که حتی یک قسمت شیشه ای و دسته های بسیار مدرن را در آنها اضافه می کنند.

به طور قطع، طراحی می تواند واقعاً متفاوت باشد ، به همان اندازه که در یک درب معمولی است، زیرا در این مورد ما به سادگی روی ظاهر خارجی آن تمرکز می کنیم، با ناحیه زره پوش و تقویت شده در داخل.

این می تواند یکی دیگر از مزایایی باشد که باید ذکر شود، زیرا در هنگام انتخاب درب زرهی خود طیف وسیعی از رنگ ها، پوشش ها و بافت ها را خواهیم داشت.