رنگ قرمز سیب درختی در شیراز از نوعی سوسک تامین می‌شود

برای تهیه سریع آب میوه – ما نیاز داریم:

سیب ها را در آب تمیز بشویید.
هسته سیب درختی در شیراز را جدا کرده و میوه ها را از پوست جدا کنید. اگرچه می توانید با آن آشپزی کنید، اما این بر طعم نوشیدنی تمام شده تأثیر نمی گذارد.
یک سیب را به 4 قسمت برش دهید، برش ها را در مخلوط کن یا آبمیوه گیری قرار دهید – و یک نوشیدنی تازه فشرده آماده است.
تهیه آبمیوه با دست نیز دشوار نیست، فقط کمی زمان بیشتری می برد.

برای تهیه نوشیدنی باید همان مراحل پخت را در آبمیوه گیری یا مخلوط کن انجام دهید. فقط یک سیب را نمی توان برش داد، اما باید کامل رنده شود. آب سیب به دست آمده از طریق پارچه پنیر فیلتر می شود و ما یک آب خوشمزه آماده به دست می آوریم.

شرایط نگهداری آب سیب
آب سیب، مانند هر نوشیدنی تازه فشرده دیگری، برای مدت طولانی نگهداری نمی شود. بلافاصله پس از آماده سازی باید نوشیده شود. حتی 20 دقیقه عدم فعالیت نوشیدنی، آن را از بسیاری از خواص مفید محروم می کند.

اگر در طول روز فرصت پخت هر قسمت جداگانه را ندارید، آب لیمو را به آب تازه آماده شده اضافه کنید. این کار از ورود مستقیم هوا به نوشیدنی جلوگیری می کند که ویتامین ها را سالم و سالم نگه می دارد.

تازه مخلوط شده با آب لیمو باید از یخچال خارج شود. بیش از یک روز نگه داشتن آن ارزش ندارد. در صورت تمایل می توان یک نوشیدنی سیب را برای زمستان نگهداری کرد، اما خواص مفید آن دیگر به اندازه کافی نخواهد بود.

اکنون کاملاً همه چیز را در مورد آب سیب می دانید: مدت زمان نگهداری آن، نحوه ساخت آن، چه هدفی استفاده می شود و همچنین چقدر برای بدن مفید و مضر است.