زنی که با خوردن کنسرو ذرت شیرین توانست 15 کیلو وزن کم کند

اگر واقعاً می خواهید از شر این پوندهای اضافی خلاص شوید، ذرت انتخاب مناسبی برای شماست! غافلگیر شدن؟ یک قوطی ذرت شما را چاق نمی کند بلکه به عنوان یک مانع عمل می کند.

یک مطالعه نشان داد که مصرف غذاهای حاوی کربوهیدرات بالا و فیبر با شاخص گلیسمی پایین به طور قابل توجهی به کاهش وزن کمک می کند.

علاوه بر مهار افزایش وزن، ذرت فواید سلامتی بیشتری نیز به همراه دارد، حالا بیایید با محتوای غذایی یک کنسرو ذرت شیرین آشنا شویم، مصرف 15 اونس (264 گرم) ذرت کنسرو شده 177 کالری شامل 23 درصد سدیم و 10 درصد پتاسیم از نظر مقادیر روزانه، 0.19 اونس (5.3 گرم) فیبر غذایی، 0.21 اونس (6 گرم) پروتئین و 0.42 کالری دارد.

همچنین دارای محتوای چربی کل 0.11 اونس (3.2 گرم) و 2.4٪ ویتامین A، 7.9٪ ویتامین C، 0.6٪ کلسیم، 4٪ آهن، بر اساس مقادیر روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است. کنسرو ذرت شیرین حاوی مطلقا 0 درصد کلسترول است.

همچنین، بر خلاف چندین سبزیجات کنسرو شده دیگر مانند کنسرو چغندر، شیرینی موجود در قوطی پر از ذرت شیرین از شکر اضافه به دست نمی آید.

آنها به طور طبیعی شیرین هستند این بدان معناست که بدن می تواند به راحتی از این قند طبیعی با تبدیل آن به گلوکز استفاده کند.

مقدار بالای نشاسته، مواد معدنی و ویتامین ها با سطوح پایین چربی اشباع شده و کلسترول آن را به یک غذای ایده آل برای مصرف روزانه و همچنین بعد از تمرین تبدیل کرده است.

ویتامین C به کنترل سطح فشار خون، جلوگیری از کمبود آهن و تقویت ایمنی کمک می کند، از آنجایی که میخچه مملو از فیبر است، یک کمک سخاوتمندانه به بهبود سلامت روده کمک می کند.

فیبر همچنین گرسنگی را مهار می کند زیرا معده را برای مدتی سیر نگه می دارد، آیا می دانستید ذرت زرد سرشار از آنتی اکسیدان است؟ لوتئین و زآگزانتین دو آنتی اکسیدان مهم موجود در ذرت هستند که اعتقاد بر این است که سلامت چشم را تقویت می کنند.