ساعت بن تن نیروی بیگانگان که سبب قطع شدن دست کودکی شد

تبلیغات Mappin و Webb همچنین شامل یک دستبند چرمی حاوی یک ساعت بن تن نیروی بیگانگان اهرمی نقره‌ای انگلیسی، یک قاب یا دو قاب (به عنوان مثال با درب اضافی، در این مورد در پشت قاب)، یک چاقوی جیبی و “Pathfinder”، یک قطب‌نما بود. در جعبه سه گانه (یعنی با درب اضافی در پشت کیس و درب برای محافظت از شیشه صفحه) به رنگ نقره ای.

اولین ساعت کمپین متولد شده به عنوان یک مدل مچی
در بالا: اولین ساعت مچی “واقعا” “کمپین” توسط Mappin و Webb در سال 1916 با حرکت Longines 13 اینچی (Lignes) با کالیبر 13.34 فروخته شد. تولید این مدل در اواخر دهه 1920 متوقف شد. در سال 1937/1938 یک “کمپین” جدید با انتخاب جنس فولاد ضد زنگ یا کروم راه اندازی شد.
[ما یکی از این ساعت‌ها را تعمیر کرده‌ایم که در آن یک حرکت Longines 13 اینچی حتی زودتر از کالیبر 13.34 تولید شده بود. عکس ها اینجا .]

در زیر: ساعتی شبیه به “کمپین” دارای چهره ای با کتیبه “Mappin” و نام “Aviator” است.

ساعت Mappin Aviator
به طور منطقی می توان استدلال کرد که عرف و فایده استفاده از ساعت مچی در طول عملیات نظامی در طول جنگ آفریقای جنوبی پدیدار شد و در آغاز سایر خصومت ها مشکلی با پذیرش آن وجود نداشت.

به عنوان مثال، یک ساعت مچی با قاب “Borgel”، با علامت مشخصه 1911، مجهز به یک حرکت Longines با کیفیت بسیار بالا (کالیبر 13.56) است و با علامت “S. Smith and Son. Makers to the Admiralty” در هر دو حرکت و نه در روی آن مشخص شده است.

شماره گیری از سال 1914 باید فرض شود که مفید بودن ساعت مچی توسط مقامات نظامی، هرچند به طور ضمنی، پذیرفته شده است.

گذر زمان تجربه ای است که همه اشکال زندگی آگاهانه به اشتراک می گذارند. نشان دهنده آگاهی از تغییر چیزها است. رصد آسمان نیز یک فعالیت ابتدایی است. در اوایل عصر حجر، صورت های فلکی در کنار صحنه های شکار در نقاشی های غار به تصویر کشیده می شدند. زمان جانبی بر اساس حرکت ستارگان برای اندازه گیری گذر سال استفاده می شد، در حالی که زمان روز را می توان از فازهای خورشید و ماه تخمین زد. ساعت‌های آفتابی مبتنی بر سایه‌ای که توسط میله ایجاد می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین روش‌های اندازه‌گیری زمان است که بیش از 5000 سال پیش وجود داشته است. این تمدن های باستانی به محاسبه مهم ترین رویدادهای تکراری سال برای مقاصد کشاورزی و مذهبی بسنده می کردند.