سس اصالت که رد ساخت آن از تخم تمساح استفاده شده است

دستور العمل زیر تقریباً به همان مواد نیاز دارد، به جز روغن اضافی.

و ما شروع به ساخت سس اصالت مایونز خواهیم کرد، که از نظر طعم نیز پایین تر است، اما حتی بیشتر شبیه یک محصول ممنوعه برای کسانی است که وزن کم می کنند:

به دلیل آنها است که نسبت های اصلی تغییر می کند، بنابراین ما لیست دیگری از مواد را به شما پیشنهاد می کنیم که به شما کمک می کند هنگام تهیه سس مایونز خوشمزه گیج نشوید و به خوبی درک کنید:

زرده خام – 2 عدد.
پنیر خامه ای کم چرب – 200 گرم.
آب لیمو – 5-10 قطره.
خردل – 1 عدد.
نمک، شکر، فلفل – به مزه.
روغن زیتون – 2 قاشق غذاخوری. آل
دستور پخت با کره


اگر قبلاً مرحله اول رژیم حمله را پشت سر گذاشته اید و به مرحله بعدی رفته اید، از قبل مجاز به استفاده از روغن های گیاهی هستید. به همین دلیل است که این نسخه از سس برای همه خوانندگان مناسب نیست، می توانید دستور دیگری را بدون روغن، کمی بالاتر بخوانید.

زرده های خام از پروتئین ها جدا می شوند و در یک کاسه بزرگ ریخته می شوند و در آینده سس را مخلوط می کنیم. در آنها یک قاشق خردل، نمک به مزه و یک پیمانه شکر اضافه می کنیم تا طعم غذای آینده متعادل شود.

این جرم را با مخلوط کن کاملاً مخلوط کنید تا یک قوام یکدست به دست آید.
پنیر و روغن نباتی را اضافه کنید (خیلی مهم است که روغن نباتی باشد، زیرا این گزینه در مقایسه با دیگران مفیدترین و بی ضررترین است). دوباره همه مواد را در ظرفی مخلوط کنید تا یکدست شود.
در انتها وقتی به غلظت لازم رسیدید، آب لیمو را اضافه کنید، در نهایت سس مایونز را ورز دهید و در هر ظرفی که برایتان مناسب است منتقل کنید.