سیب قرمز در عراق وجود دارد که بیشترین دانه درون آن وجود دارد

نحوه پرورش درخت سیب
درختان جوان را به طور منظم آبیاری کنید، مخصوصا درختانی که دارای ریشه های نیمه کوتوله یا کوتاه مدت هستند تا اطمینان حاصل شود که سیستم ریشه به خوبی مستقر شده است.
مالچ را مرتباً تجدید کنید، اما در پاییز آن را از درخت دور کنید تا موش ها در زمستان لانه نسازند و پوست آن را بخورند.
درختان سیب قرمز در عراق به آموزش اولیه نیاز دارند تا چارچوب محکمی از شاخه ها را پرورش دهند تا درختان بتوانند محصولات سنگین سیب را تحمل کنند.

تمام شاخه هایی که در ارتفاع کمتر از 45 سانتی متر و بیش از 75 سانتی متر هستند را از زمین جدا کنید و همه شاخه های باریکی که کمتر از 45 درجه هستند باید جدا شوند. خلاص شدن از شر ریشه های آسیب دیده و شکسته و کوتاه کردن ریشه های ثانویه متناسب با اندازه شاخه ها.

قبل از کاشت ریشه ها را با گل رنگ کنید و این به اتصال آنها به خاک کمک می کند. ایمپلنت را در وسط سوراخی به عمق 20-45 سانتی متر، جایی که طعمه در ارتفاع 5-10 سانتی متری از سطح زمین و خلاف جهت باد قرار دارد، قرار دهید.

درخت سیب یکی از خانواده درختان صورتی به حساب می آید که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و به صورت تازه و فرآوری شده مصرف می شود و این میوه توانایی بالایی در تحمل مدت زمان نگهداری طولانی دارد و انواع مختلفی از سیب وجود دارد که بر اساس آن پرورش داده می شود.

بنابراین سعی کردند قبل از مراجعه به محصولاتی که برای موهای رنگ شده در نظر گرفته شده است از چندین محصول مختلف استفاده کنند و به طور کلی بهتر است از نرم کننده های حاوی سیلیکون برای موهای رنگ شده استفاده نشود.

زیرا باعث آسیب به آن می شود.در مورد موهای نازک یا مجعد نیز می توانید از هر نوع شامپوی استفاده کنید، اما مهم است که از غلظت شامپو اطمینان حاصل کنید، در اطراف ریشه و هنگام شستن موها باید از آب سرد یا ولرم استفاده کنید.