سیستم های خنک کننده ای که بسیار قدیمی است

غذا به ترتیبات مواد از تولید تا مصرف بستگی دارد که هم به ماده غذایی و هم ایده‌های مفهومی پیرامون آن اجازه می‌دهد در گردش باشند.

از آب انار پخته شده می توانید برای درمان سرما خوردگی و همچنین تقویت سیستم ایمنی استفاده کنید. در واقع برای اینکه از خواص بی نظیر این میوه خوشمزه و پرخاصیت بهره مند شوید بهتر است که آب آن را صبح به صورت ناشتا میل نمایید.

این بسیج و سازماندهی غذا توسط چیزی که پیلچر (2016) آن را «زیرساخت آشپزی» می نامد تسهیل می شود. زیرساخت های آشپزی – مانند بازارها، آسانسورهای غلات و بسته بندی – بخشی از تولید و مصرف مواد غذایی است و بر آن تأثیر می گذارد.

یکی از سیستمهای خنک کننده ای که بسیار قدیمی است و طرفدار زیادی نیز داشته است یخچال نفتی هستند که در ترموستات آنها جیوه قرمز استفاده شده است که ماده ای کمیاب و خطرناک بوده است.

اگرچه لزوماً در نظر گرفته نشده است، تحولات تسهیل شده توسط این زیرساخت ممکن است پیامدهای اجتماعی قابل توجهی داشته باشد.

به عنوان مثال، سردخانه نقش محوری در نحوه حرکت غذا و ایده‌های مربوط به آن در سطح جهانی و بنابراین ارزش و معنا دادن به غذا ایفا کرده است (Pilcher 2016). پیلچر همچنین شامل سازمان‌ها و زیرساخت‌های دانش (غیر مادی)، مانند انتشار دانش و شایستگی‌های آشپزی از طریق مؤسسات آموزشی و رسانه‌های اجتماعی است.

اینکه درباره زمان مصرف عرق نعنا و بارهنگ دکتر خیراندیش چه می گوید برای خیلی از مردم ایران مهم است.

در حالی که پرداختن به زیرساخت‌های غذایی و زنجیره غذایی از منظر تاریخی رویکرد جدیدی نیست، من از “زیرساخت آشپزی” به عنوان یک مفهوم تحلیلی برای فکر کردن به ذخیره‌سازی غذا به عنوان میانجی ایده‌ها و هنجارهای مربوط به پایداری استفاده می‌کنم.

خانواده زیرساخت‌های آشپزی خانگی خود را با انبار، اجاق‌ها، سطل‌های زباله، برق، برنامه‌های وفاداری به خواربارفروشی و غیره دارد که هر کدام به‌طور متفاوتی بر نحوه مدیریت و تفکر غذا تأثیر می‌گذارند.

این به تحقیقات مواد غذایی در مورد اشیاء آشپزی داخلی مانند همزن (Jönsson 2019) و چنگال (Redfern 2014) مربوط می شود که بررسی می کند چگونه ایده های اجتماعی و سیاسی آشکار شده و بر زندگی روزمره تأثیر می گذارد. این اشیا با مجموعه ای از ارزش ها، هنجارها و مهارت ها وارد خانه می شوند.

مدل پالتو چرم جدید از شیک ترین انواع آن بوده که بیشتر مورد پسند قشر جوان می باشد معمولاً دختران شیک پوش و خوش استایل حداقل یک مدل از پالتوی چرم بلند را دارند که در فصل سرد سال مورد استفاده قرار می دهند.

به طور مشابه، مطالعات بر روی وسایل نگهداری مواد غذایی مشخص می کند که چگونه اشیاء آشپزی در طول زمان در ارتباط با جامعه تغییر می کنند. یخچال با تبدیل از یک چیز جدید به یک شیء روزمره، شیوه های داخلی و درک طعم را تغییر داد.

  • منابع:
    1. The refrigerator as a problem and solution: Food storage practices as part of sustainable food culture
  • تبلیغات:
    1. راز موفقیت مسن ترین میلیاردر جهان که عمر طولانی داشت
    2. چگونه بهترین قابلمه تفلون را بشناسیم؟
    3. فاکتورهای مهم دزدگیر باکیفیت!
    4. انتخاب بهترین جوراب متناسب با کفش!