شکل و شمایل ظروف غذا خوری در مدارس

دانش آموزان (127 نفر) از کلاس های 3، 6، و 8 (8 تا 15 ساله) 13 وعده غذایی مدرسه را با توجه ویژه به غذاهای اصلی ارزیابی کردند.

رتبه بندی لذت (1 = واقعا بد، 7 = واقعا خوب) از 1109 وعده غذایی، احساس گرسنگی قبل از غذا خوردن، و جنبه های زمینه غذا خوردن رتبه بندی شد.

ایجاد یک طرح جدید و کاربردی می تواند کمک شایانی به فروش بالا را داشته باشد مخصوصا اگر در حوزه های گوناگون مصرف شود ظروف یکبار مصرف طلقی یکی از کالاهایی است که توانسته خود را در انواع و اقسام حوزه ها جای دهد.

نگرش به وعده های غذایی مدرسه و نئوفوبی غذایی اندازه گیری شد. تفاوت‌های قابل‌توجهی در پاسخ به غذاهای اصلی مشاهده شد، سوپ‌ها بهتر از کاسرول یا غذاهایی که با نشاسته سرو می‌شوند، پذیرفته می‌شوند.

یک پانل آزمایشگاهی نیمه آموزش دیده (17 = n) غذاهای اصلی را که از نظر ظاهری، بو و طعم قابل تشخیص هستند، روشن و رنگارنگ می‌دانند، در حالی که غذاهای کمتر دوست‌داشتنی دارای دهان چرب و بو و طعم پنیری هستند. رتبه‌بندی لذت‌بخش غذاهای اصلی با رتبه‌بندی کلی وعده‌های غذایی همبستگی زیادی داشت.

دلیل استفاده از ظروف چینی در رستورانهای متفاوت این است که این متریال بر خلاف متریالهای دیگر ظروف مانند بلور سریع دما را جذب نمی کنند و زمانی که در آنها غذاهای داغ ریخته می شود ظرف خیلی سریع داغ نمی شود.

دانش‌آموزان کلاس سوم غذاهای اصلی را بالاتر از دانش‌آموزان کلاس ششم و هشتم ارزیابی می‌کردند، که آن‌ها را به‌عنوان تندی بسیار کم و در هنگام سرو به اندازه کافی داغ نمی‌دانستند.

به طور معمول، پسران کلاس سوم به وعده های غذایی مثبت ترین و پسران کلاس ششم منفی ترین امتیاز را می دادند. نگرش به وعده های غذایی مدرسه در دانش آموزان کلاس سوم مثبت تر از دانش آموزان کلاس بالاتر بود.

وجود جیوه در تلویزیون پارس قدیمی مضر بوده و سلامتی افراد داخل خانه اگر به آن نزدیک شوند و آن را لمس کنند در آینده به خطر می اندازد.

در تجزیه و تحلیل رگرسیون که 7/29 درصد از تغییرات را توضیح می‌دهد، رتبه‌بندی لذت‌گرایانه وعده‌های غذایی به طور مثبت با نگرش به غذای مدرسه، گرسنگی درک شده و صف مناسب در غذاخوری پیش‌بینی می‌شود، و با نو هراسی غذایی و کلاس ششم یا هشتم بودن به‌طور منفی پیش‌بینی می‌شود.

شما می توانید با مراجعه به سایت دیجیکالا، انواع قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجیکالا را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

در نتیجه، ویژگی های حسی غذاهای اصلی تا حد زیادی بر محبوبیت وعده های غذایی مدرسه تأثیر می گذارد. و ابزاری برای تأثیرگذاری بر نگرش منفی به غذای مدرسه در نوجوانان مفید خواهد بود.

  • منابع:
  1. School meal acceptance depends on the dish, student, and context

  • تبلیغات:
  1. آیا با مصرف لیمو می توان افسردگی را کاهش داد؟
  2. با خوردن لیمو خشک در کنکور رتبه زیر هزار کسب کنید
  3. دلایلی که باعث می شود زردآلو خشک استفاده کنیم
  4. می دانید چگونه می توانید با یک حرکت میلیاردی پول در بیاورید.