صابون بادام فیروز که در آب حل نمی شود

صابون پاتانجلی چریش کانتی
همانطور که از نامش پیداست خواص چریش به مقدار زیاد در این صابون بادام فیروز یافت می شود که از پوست ما در برابر عفونت محافظت می کند و در عین حال اگر قبلاً هر نوع لکه یا لکه ای روی پوست خود داشتیم آنها را از بین می بریم. .

صابون دتول
صابون دتول برای پوست بدن ما مفید است اما برای پوست صورت ما خوب نیست. پوست ما را خشک می کند اما کشاورزان بدن ما را نیز می کشد. این صابون برای بدن مفید است.

همه این صابون ها یکی از بهترین صابون های دنیا هستند که پوست ما را نرم و تمیز می کنند و همچنین از ایجاد لک جلوگیری می کنند.

صابون مناسب را انتخاب کنید
ما باید صابون را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنیم زیرا هر فردی دارای پوست متفاوتی است و استفاده از صابون متفاوت برای هر پوست باعث نرمی پوست و عاری از عفونت می شود.

صابون داو را می توان برای پوست های معمولی استفاده کرد و پوست ما را نرم و لطیف می کند. چون فرمول کرم مرطوب کننده دارد.

صابونی را برای پوست های چرب انتخاب کنید که پوست شما را خشک نکند. Pear Pure & Gentle Shop برای پوست های چرب قابل استفاده است.

شنیده ام که چنین صابونی برای پوست های حساس بیش از حد مغذی نیست. صابون صندل میسور صابون بسیار خوبی برای پوست های حساس خواهد بود.

نتیجه
ما انواع پوست های مختلفی داریم، پس باید پس از بررسی این مقاله صابون مناسب پوست خود را انتخاب کنیم.امیدواریم که بدانید بهترین صابون دنیا کدام است.

صابون صندل میسور
این صابون حاوی روغن خالص میسور، گلیسیرین و روغن گیاهی خالص است که باعث نرمی پوست و تمیز نگه داشتن پوست ما می شود، چوب صندل نیز در این صابون یافت می شود که به همین دلیل به پوست ما نیز خنکی می بخشد. این صابون اولین صابون ممتاز هند است.