فریم عینک مگنت و کشف و ضبط بیش از ۷ هزار مورد قاچاق در اندیمشک

شیشه ها از چه موادی ساخته شده اند؟
یک نگاه کوتاه کافی است تا متوجه شوید که زمان هایی که تنها ففریم عینک مگنت موجود در بازار از آلیاژهای فلزی بی کیفیت ساخته می شد برای همیشه گذشته است.
صورت عینک‌زنان با انواع قاب‌ها تزئین شده است که در رنگ‌ها، شکل‌ها و گونه‌های مختلف می‌بینیم. تنوع رنگ و اصالت طرح ها تا حد زیادی نتیجه استفاده از مواد با کیفیت بالاتر است.
موادی که بیشتر در تولید عینک طبی و عینک آفتابی استفاده می شود پلاستیک (بیشتر پلاستیک و انواع آن) و آلیاژهای فلزی (معمولا تیتانیوم یا فولاد ضد زنگ) است. در قسمت بعدی مقاله شما را با تفاوت های آنها آشنا می کنیم و کمی بیشتر از خواص آنها می گوییم.


فریم های استات مد روز
فریم های پلاستیکی جهانی و رنگی غنی هستند.
قاب های پلاستیکی – راحتی در همه رنگ های رنگین کمان (و نه تنها)
در گذشته فریم های پلاستیکی عینک با مشکلات زیادی مواجه بودند. اغلب آنها از مواد بی کیفیت ساخته می شدند، که آنها را بسیار مستعد آسیب مکانیکی می کرد و مقاومت کمی در برابر تغییرات دما نشان می داد.
به همین دلیل، قاب های پلاستیکی تا به امروز از شهرت بدی برخوردار هستند. کاملا اشتباه. توسعه مواد و استفاده کنونی از آنها این باور رایج را دروغ می گوید که پلاستیک چیزی جز آشغال نیست. دهه‌ها نبوده است – فقط به نماد Ray-Ban® Wayfarer نگاه کنید .
ماده مصنوعی که در حال حاضر بیشتر برای تولید فریم های طبی و عینک آفتابی استفاده می شود استات (سلولز استات) است.
مزیت آن نسبت به پلاستیک های مورد استفاده برای تولید شیشه در زمان های گذشته در بسیاری از زمینه ها آشکار شده است. اول اینکه استات یک ماده ضد حساسیت است