فر صنعتی پیتزا که قابلیت خودپالایی را دارد و نیاز به شست و شو ندارد

لوازم جانبی ویژه انواع لوازم جانبی اختیاری وجود دارد که ما با اجاق های سوخته خود عرضه می کنیم.

به جای یک کنترلر PID معمولی، ما می توانیم یک کنترلر PID+PLC پروفایل قابل برنامه ریزی را در اختیار شما قرار دهیم.

ما می‌توانیم یک کنترل‌کننده صفحه لمسی برای فر صنعتی پیتزا به شما پیشنهاد دهیم که دارای برنامه‌های قابل انتخاب، زمان (اشباع)، ثبت اطلاعات داخلی، حافظه اطلاعات سطح دما، و تاریخ و زمان است.

هم پیرو گردش داخلی برای گرم کردن داخل محفظه و هم یک فن بیرونی برای خنک کردن پس از اتمام معاینه.

شما می توانید ده محصول را ارزیابی کنید، همچنین 100 مرحله برای ارزیابی هر محصول وجود دارد. به عنوان مثال، برای بررسی یک کارت حافظه فلش، زمانی که سطح دما از 5 ℃ به 10 ℃ افزایش می یابد، زمانی که پنج دقیقه طول می کشد، این یک مرحله است.

پس از آن، از 10 ℃ تا 15 ℃، 5 دقیقه طول می کشد، این دومین اقدام است و بیشتر. پشتیبانی کوره های سوخته ما با یک دفترچه راهنمای عملکردی و خدماتی متعهد با پشتیبانی پس از فروش ارائه می شوند.

نتیجه هنگام تصمیم گیری برای خرید نوعی گرمایش برای تولید، درک تفاوت بین اجاق گاز سوز صنعتی و بخاری تجاری بسیار مهم است. افراد اغلب تمایل دارند این دو را با هم اشتباه بگیرند.

کوره های صنعتی با حرارت های استثنایی کار می کنند تا قطعات، فولادها و عناصر تولیدی را گرم کنند. کارکردهای معمول اجاق گاز سوز صنعتی خشک کردن، پخت، غربال کردن و تکمیل است. مهمترین طرح تجاری اجاق گاز جریان هوای آن است که برای اشباع کامل گرما باید مسدود شود.

در بیشتر موارد، تولیدکنندگان به دلیل قابلیت و استحکام از اجاق گازهای دسته ای یا نوار نقاله استفاده می کنند. اگرچه اجاق‌های آزمایشگاهی تحقیقاتی الزامات اجاق‌های تجاری سنتی را برآورده می‌کنند، اما معمولاً برای غربال‌گری یا درمان قطعات کوچک‌تر ایجاد می‌شوند.

علیرغم تمایز بین سه نوع اجاق گازهای تجاری، بهترین کار این است که در هر نوع تخصص داشته باشید، به ویژه هنگامی که بفهمید کدام اجاق با نیازهای تولید شما مطابقت دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد خرید اجاق گاز سوز با ما مشورت کنید.