لباس زنانه در بانه عجیب ترین پرونده جنایی در بانه را رقم زد

بسیاری از لباس هایی که با پارچه های تکه تکه بازی می کنند یا با رنگ ها خطوط می کشند، برای لاغرکردن سیلوئت و لاغرتر کردن آن عالی هستند.

لباس زیری بپوشید که کاملاً مناسب شما باشد. درست است که زیرپوش زیربنای ظاهر شماست.

وقتی در بین لباس زنانه در بانه لباس های زیر خیلی نازک می پوشید و به اندازه کافی از شما حمایت نمی کند، خوب به نظر رسیدن سخت است.

• یک سوتین با سایز مناسب بخرید. یک سوتین خوب نه تنها اندام شما را باریک می کند و شما را جوان تر نشان می دهد، بلکه از کمردرد نیز جلوگیری می کند.

• برای از بین بردن چند بخیه روی کمر و باسن و ران ها، فرم دهنده های کمر بلند را از پنبه ضخیم بپوشید.

• مطمئن شوید که به خوبی پوشش داده شده اید. اگر لباس زیر خیلی کوچک است، آن چیزی نیست که باید بخرید. اگر نمی توانید اندازه مناسب را در فروشگاه ها پیدا کنید، به صورت آنلاین امتحان کنید.

• مد باید احساس خوبی به شما بدهد. لباس ها برای ایجاد احساس ناراحتی در شما ساخته نشده اند. آنها باید به شما آسایش، محافظت، فروتنی و لذت زیبایی شناختی بدهند. اگر اینطور نیست، پس آن لباس برای شما مد روز نیست.

• خانم های انحنا دار باید مراقب باشند که لباس های تنگ تر و مدل های بزرگ را به درستی انتخاب کنند. با ترکیبی از اشکال متضاد، می توان یک ظاهر عالی ایجاد کرد.

به عنوان مثال، اگر لباس غلاف تری انتخاب می کنید که بدن را در آغوش می گیرد، می توانید آن را با یک کت مردانه سایز بزرگ بپوشید. همان تناسب گشاد را می توان با تاپ و شلوار کوتاه پوشید. بنابراین به یاد داشته باشید، یک ژاکت خوب می تواند اسلحه مخفی عالی برای منحصر به فرد کردن هر ظاهری باشد.

• پارچه های فوق العاده کشسان و چسبان مانند کشباف و لباس بافتنی که تمایل دارند شکم را برجسته کنند، به خصوص آنهایی که در نزدیکی شکم، باسن و پشت در ارتفاع سینه بند هستند. بهتر است پارچه های نرم تر را ترجیح دهید!

• شلوارهای کم پشت را فراموش کنید و از مدل های کمر بلند که لاغرتر هستند استفاده کنید.