لنت ترمز دیسکی موتورسیکلت که در دنیا فقط یک کارخانه دارد

در آن مرحله، سیستم کمکی ترمز، بدون از دست دادن زمان، ترمز را روی چرخ‌های خودرو با نیروی کامل اعمال می‌کند.

اگر سرعت خودرو نرمال باشد و از لنت ترمز دیسکی موتورسیکلت مکرر استفاده شود، این سیستم کار خود را انجام نمی دهد.

زیرا نرم افزار استفاده شده در آن به گونه ای برنامه ریزی شده است که فقط در مواقع ضروری فعال می شود. تفاوت بین ABS و کمک ترمز چیست؟ سردرگمی زیادی در مورد ABS و کمک ترمز در ذهن اکثر مردم وجود دارد.

اگرچه هر دوی اینها سیستم های کاملاً مستقل از یکدیگر هستند و مکانیسم هر دو کاملاً با یکدیگر متفاوت است. اما کمک ترمز کاملاً به سنسورهای ABS و ABS وابسته است. در مواقع اضطراری این دو با هم کار می کنند.

کمک ترمز حالت اضطراری را حس می کند و به سنسور ABS دستور می دهد تا فورا ترمزها را فشار دهد. تمام این فرآیند در مدت زمان کوتاهی اتفاق می افتد که حدس زدن سرعت آنها برای کسی بسیار دشوار است.

وقتی این دو با هم کار می کنند، فاصله بین ترمز گرفتن و توقف خودرو تا حد زیادی کاهش می یابد. این فاصله را می‌توان بر حسب میلی‌متر اندازه‌گیری کرد، اکنون می‌توانید از قدرت آن ایده بگیرید.

وظیفه ABS این است که چرخ های خودرو را متوقف کرده و سرعت آنها را کاهش دهد. در عین حال، کار کمک ترمز اعمال حداکثر نیروی ترمز بر روی چرخ ها یا هدایت آن فرآیند است.

در این مدت، سیستم کمکی ترمز نیز بر روی میزان ترمز مورد نیاز خودرو کار می کند تا تعادل بهتری برای خودرو ایجاد کند. زیرا در سرعت بالا سیستم ترمز سخت نیز بارها باعث تصادف می شود اما این سیستم کاملا ایمن و متعادل است.

با این حال، با وجود همه این فناوری های مدرن، یک نقطه ضعف نیز دارد. اگر راننده ریسک کند و مرتکب اشتباه شود، در آن صورت وضعیت می تواند مضر باشد.