لوله پلیکا ده روزانه 1 بیلیون تن در ایران تولید می شود

لوله های فلزی و لوله های سیمانی در لوله های تامین آب مدفون از نظر مقاومت در برابر خوردگی به خوبی لوله های پلی اتیلن نیستند به عنوان مثال مناطق ساحلی زمین های شور-قلیایی و خوردگی نمک هستند.

مزایای لوله پلی اتیلن نسبتاً شدید است.
3. فرم کاربرد (تخم گذاری)  لوله پلیکا ده در زمینه مهندسی آبرسانی شهری

1) لوله های پلی اتیلن به طور کلی در یک خط مستقیم قرار می گیرند، یعنی در خارج از ترانشه لوله روی زمین متصل می شوند و سپس به داخل ترانشه لوله تخلیه می شوند.

هنگام گذاشتن لوله های پلی اتیلن، الزامات برای صاف بودن ترانشه ها خیلی زیاد نیست، به طوری که می توان حفاری ترانشه ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد، سرعت پروژه تخمگذار را می توان تسریع کرد و در صورت برخورد با موانع می توان از تخمگذار عبور کرد. در یک محدوده خاص
2) هنگامی که حفاری ترانشه های لوله در مواردی مانند عبور از رودخانه ها، جاده ها یا سازه ها مجاز نیست، از فناوری حفاری جهت دار برای اجرای لوله های پلی اتیلن استفاده کنید.

و سپس سوراخ کنید لوله پلی اتیلن متصل به یک لوله بلند به داخل سوراخ نفوذ می کند و لوله گذاری بدون آسیب به زمین کامل می شود و از مزایای دوره ساخت کوتاهتر نسبت به جک لوله فولادی، سطح کوچک گودبرداری و کاهش ساخت و ساز می باشد. هزینه.
3) لوله قدیمی تامین آب را با استفاده از لوله پلی اتیلن به عنوان آستر تعمیر کنید. اگر قرار باشد شبکه لوله کشی قدیمی زیر معابر و ساختمان های شهری با گودبرداری تعمیر یا به روز شود، هزینه مورد نیاز بسیار زیاد خواهد بود.