لوله پلی اتیلن ۶ اینچ که صدا های خانه را در خود ضبط می کند

کدام لوله ها برای نصب سیستم تامین آب در یک خانه خصوصی بهتر است – مروری بر همه گزینه ها. کدام لوله برای تامین آب بهتر است: پی وی سی یا پلی اتیلن کدام لوله ها بیشتر در خانه استفاده می شوند
ما با آموزش گام به گام بازسازی حمام ادامه می دهیم. در درس های قبلی رایزرهای آب سرد و گرم را فهمیدیم و حالا نوبت به لوله کشی آب رسیده است… واشر می تواند خارجی یا مخفی باشد.

امروز ما تجزیه و تحلیل خواهیم کرد که کدام لوله ها برای لوله کشی در یک آپارتمان بهترین هستند. در واقع، امروزه در بازار، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

قبل از خرید چیزی، باید به چند نکته مهم توجه کنید … اینها مواد محصولات، پارامترهای عملیاتی، هزینه مواد هستند. همچنین باید سطح حرفه ای بودن مجری را نیز در نظر گرفت.

اگر نصب مشکلی برای متخصص ایجاد نکند، کسی که برای اولین بار پرونده را دریافت کرده است سؤالاتی دارد.

کدام لوله ها برای لوله کشی مناسب هستند؟
برای تعیین اینکه کدام لوله پلی اتیلن ۶ اینچ برای سیستم آبرسانی بهترین است، لازم است انواع لوله هایی که سیستم های تامین آب از آنها مونتاژ می شوند را در نظر بگیرید:

فلزات؛
پلاستیک؛
فلزی پلاستیکی
از طرف دیگر، رده محصولات فلزی به فولاد و مس تقسیم می شود. اولی طولانی ترین سابقه را دارد، برای استفاده گسترده شناخته شده است و هنوز هم برای سیستم های لوله کشی و گرمایش استفاده می شود.

با این حال، با ظهور مواد جدید، کارآمدتر و بادوام تر، استفاده از لوله های فولادی به طور مداوم در حال کاهش است. وضعیت محصولات مس تا حدودی متفاوت است. عملکرد عالی این محصول گسترده نبود. دلیل آن کاملاً قابل درک است – هزینه بالا برای همه مقرون به صرفه نیست.

گروه لوله های پلاستیکی ترکیبی از محصولات ساخته شده از پلی اتیلن، پی وی سی و پلی پروپیلن است. اینها مواد مدرن و “پیشرفته” به تمام معنا هستند که با تمام کیفیت خود تقاضای پایدار و دائماً در حال رشد را به دست آورده اند. هر یک از زیرگونه ها دارای ویژگی های مشخصه مثبت و منفی خود هستند. بیشتر در این مورد در زیر.