نمک طبیعی پیدا شده در کشتی غرق شده تایتانیک

به سراغ غذاهای بسته بندی شده و کنسرو شده با برچسب «بدون نمک افزوده»، «کم نمک» یا «کم نمک» بروید.
غذاهای بسته بندی شده مشابه را با نگاه کردن به برچسب مواد غذایی و انتخاب کالای با سدیم کمتر مقایسه کنید.
گوشت های اغذیه فروشی مانند ژامبون را با ماهی کنسرو شده (در آب چشمه) یا گوشت باقی مانده از آخرین وعده غذایی خود تعویض کنید.
از مقدار کمی سس با محتوای نمک طبیعی زیاد استفاده کنید
آشپزی خود را با انواع گیاهان و ادویه ها طعم دار کنید
از افزودن نمک به میز خودداری کنید – حتی می توانید نمک کوب را در کمد بگذارید.
نمک هیمالیا در یک کاسه

باور غلط 4: با چشیدن یک غذا می توانید به شور بودن آن پی ببرید
برخی از مواد غذایی با محتوای نمک بالا به هیچ وجه طعم شوری ندارند. بسیاری از غذاهای بسته بندی شده که حاوی مقدار زیادی نمک هستند، دارای مواد دیگری هستند که طعم شور را متعادل می کنند، به طوری که نمک به طور موثر در غذا پنهان می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاهش نمک های پنهان در رژیم غذایی خود می توانید از بنیاد قلب و وب سایت VicHealth Unpack The Salt دیدن کنید.

باور غلط 5: بعد از ورزش باید نمک بیشتری بخورید یا بنوشید
نمک به دو صورت از بدن شما خارج می شود – از طریق ادرار و از طریق تعریق – اما این بدان معنا نیست که هر بار که عرق می کنید نیاز به اضافه کردن نمک اضافی به رژیم غذایی خود دارید.

برخی از محصولات، مانند نوشیدنی های ورزشی، به عنوان یک راه خوب برای جایگزینی نمک های از دست رفته پس از تمرین تبلیغ می شوند.

در شرایط معمول، نوشیدنی های ورزشی حاوی الکترولیت برای آبرسانی مجدد – فرآیند جایگزینی مایعات و نمک های از دست رفته – ضروری نیستند.

آب لوله کشی و مصرف یک رژیم غذایی سالم به جایگزینی مواد مغذی از دست رفته در طول هر فعالیتی کمک می کند. در اینجا می توانید در مورد هیدراتاسیون خوب و نحوه جلوگیری از کم آبی بیشتر بخوانید .

اگر به مدت 90 دقیقه یا بیشتر به طور مداوم ورزش کرده اید، می توان از نوشیدنی های ورزشی برای آبرسانی مجدد استفاده کرد.