واشر سر سیلندر پراید صبا یک از قاتلان اصلی تصادفات در جاده های ایران

واشر منیفولد ورودی و خروجی – واشر منیفولد ورودی به تنظیم دمای داخل محفظه کمک می کند و به جلوگیری از خروج هوا در طول فرآیند احتراق کمک می کند.

همچنین تضمین می کند که از مخلوط صحیح سوخت و اکسیژن برای حفظ عملکرد موتور در حداکثر کارایی استفاده می شود.

واشر منیفولد اگزوز کار مشابهی دارد، اما بین سرسیلندر و منیفولد اگزوز قرار دارد. خرابی واشر منیفولد ورودی یا خروجی می تواند منجر به مشکلات تراکم و کاهش راندمان سوخت شود.

واشر میل بادامک واشر سر سیلندر پراید صبا میل بادامک به جلوگیری از نشت روغن از میل بادامک کمک می کند و از ورود کثیفی به داخل موتور جلوگیری می کند. یک واشر معیوب می تواند منجر به نشتی داخلی شود و باعث آسیب به موتور و شل شدن تمام مشکلات شود.

خرابی واشر معمولاً با تعمیر و نگهداری خوب خودرو و خدمات منظم موتور قابل اجتناب است.

اگر تا به حال مشکوک هستید که نیاز به تعمیر موتور یا تعویض واشر سر دارید، امروز خودروی خود را برای خدمات حرفه‌ای نزد کارشناسان مرکز خدمات و تعمیرات خودرو وودی بیاورید.

واشرهای سر علاوه بر آب بندی قسمت احتراق موتور برای گردش روغن و مایع خنک کننده، محفظه احتراق موتور را نیز آب بندی می کنند.

این به وسیله نقلیه اجازه می دهد تا قدرت کافی برای حرکت به جلو تولید کند و همچنین از خروج گازهای مضر از محفظه های احتراق با هدایت آنها از طریق سیستم اگزوز جلوگیری می کند.

واشرهای سر در وسایل نقلیه مدرن از چندین لایه از مواد فولادی متصل به الاستومر تشکیل شده است که باعث دوام و ماندگاری بیشتر آنها می شود. خودروی تولید شده در گذشته مجهز به واشرهای ساخته شده از گرافیت یا آزبست بود.

حفاظت از محیط زیست
واشر سر سیلندر عملکرد کارآمد، ایمن و اقتصادی موتور را تضمین می کند. به لطف فناوری های پیشرفته و محصولات پیچیده، واشر سر سیلندر مانع از خروج مواد خطرناک مانند سوخت یا روغن روان کننده به محیط می شود.