پاسخ ایمنی پودر سوخاری در برابر عفونت ها و آسیب ها

این پژوهش طرز تهیه پودر سوخاری برای عروس هلندی در قالب طرح کاملا تصادفی با استفاده از دو عامل انجام شد نوع و مقدار پرکننده هستند. مالتودکسترین و صمغ عربی به عنوان پرکننده مورد استفاده قرار گرفتند.
چکار کنیم پودر سیر بهم نچسبد؟ ثبات فعالیت آنتی اکسیدانی برگ های آلوئه ورا پوست کنده و شسته شد، آب جاری برای جدا کردن پوست و مخاط، آبکش کرده و به قطعات کوچک برش داده و له کنید، با مخلوط کن (Philip CR 2115) به دنبال آن موارد از پیش تعریف شده اضافه شد.
تغییرات مالتودکسترین و صمغ عربی به دوغاب ژل که پس از آن مخلوط شد، خشک شده در فر (Memmert DIN 40050 IP 20) در دمای 50 درجه سانتیگراد C به حداکثر رطوبت 12٪ تهیه نمونه (تازه یا پودر) برای آنالیز شیمیایی اشاره شده به با
اصلاح با استفاده از اتانول 80 درصد به عنوان حلال برگ های آلوئه ورا پوست کنده شد و به طور همزمان شسته شد و ژل شفاف به 3 میلی متر برش داده شد و سپس با له شد.
مخلوط کن دو گرم ژل یا پودر له شده با 20 میلی لیتر اتانول 80 درصد استخراج شد. محلول با استفاده از هموژنایزر در دمای اتاق و محافظت از نور به مدت 1 ساعت رامحلول از طریق کاغذ واتمن شماره 2 فیلتر شد و از مایع رویی استفاده شد. تجزیه و تحلیل فعالیت آنتی اکسیدانی، محتوای فنول کل و فلاونوئید تجزیه و تحلیل شیمیایی بر روی ژل و پودر لیمو عمانی ورا با انجام شد.
تمرکز بر میزان رطوبت ارزیابی شده با استفاده از روش وزن سنجی استاتیک، کل فنل روی عصاره بر اساس معادل اسید گالیک (GAE) با استفاده از روش FolinCiocalteu محاسبه شد و فلاونوئید بر اساس معادل کوئرستین از طریق روش رنگ سنجی همچنین فعالیت آنتی اکسیدانی نمونه ها نیز تعیین شد.

در 0، 5، و 10 درصد متغیر بود در حالی که تیمار شاهد آلوئه ورا خشک بدون پرکننده بود. علاوه بر این، فرآوری پودر آلوئه ورا مطابق با بوده و بر اساس آن بوده است.
بر اساس توانایی پاکسازی رادیکال های DPPH [9] از طریق استفاده از اسپکتروفتومتر (Shimadzu UV mini-1240) در 517 نانومتر برای اندازه گیری کاهش کاهش DPPH رادیکال در نمونه ها، در حالی که مقدار IC50 با اشاره به تعیین شد.

  • منابع:
  1. Antioxidative activity of aloe vera
  • تبلیغات:
  1. چطور آلودگی پلاستیک تبدیل به یک واقعیت جهانی شد؟
  2. استفاده از ام دی اف در مدارس دولتی اجباری شد
  3. کاربرد نعناع در حوزه دهان و دندان
  4. نسل جدیدی از سوسیس های غنی شده روانه بازار شد