کاشی سرامیک در شیراز که به شما قدرت معلق ماندن می دهد

با استفاده از بخارشوی (این ابزار به ویژه در برابر لکه‌های دوغاب موثر است)، بخار را مستقیماً روی دوغاب بمالید، سپس از برس خود برای تمیز کردن با حرکات دایره‌ای استفاده کنید.
او می‌گوید: «هر گونه رطوبت را با یک پارچه از بین ببرید، و پس از خشک شدن دوغاب، ممکن است به عنوان نو خوب به نظر برسد.
چرا آب بهترین عملکرد را دارد
رودریک می گوید: آب دارای pH خنثی (در 7) است و به ویژه برای دوغاب کاشی سرامیک در شیراز ملایم و ایمن است. این در مورد پاک کننده های بسیار اسیدی (مانند سرکه که دارای PH حدود 2 است) و پاک کننده های بسیار قلیایی (مانند سفید کننده ها با pH حدود 12) کمتر صدق می کند، بنابراین می خواهید از آنها بسیار کم استفاده کنید.
رتبه بندی PEI کلاس 3 (ترافیک سبک تا متوسط): برای میزها، دیوارها و کف هایی که در آن تردد عادی با پای پیاده انتظار می رود توصیه می شود.


رتبه بندی PEI کلاس 4 (ترافیک متوسط ​​تا سنگین): برای همه کاربردهای مسکونی و همچنین مؤسسات تجاری متوسط ​​و سبک توصیه می شود.
رتبه بندی PEI کلاس 5 (ترافیک سنگین تا بسیار سنگین): برای همه کاربردهای مسکونی و همچنین تجاری و سازمانی سنگین توصیه می شود.

مزایای کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک می تواند برای چندین دهه دوام بیاورد و در برابر سایش مقاوم باشد، با توانایی مقاومت در برابر آب و ترافیک. تمیز کردن آن نیز آسان است.

از مواد ساینده مانند پشم فولادی و بالشتک‌های تمیزکننده اجتناب کنید تا سطح کاشی را خراش دهید. هزینه آن در مقایسه با سایر کاشی ها نسبتاً کم است و نصب آن برای کسانی که خود انجام می دهند قابل دسترس است.

بر خلاف چینی که برش بسیار سخت است، سرامیک نرم‌تر است و می‌توان آن را با یک برش ساده کاشی تمیز کرد. اگر به دنبال کاشی هستید که بتوان در چندین اتاق خانه خود از آن استفاده کرد، این یک گزینه همه کاره است.