کفش عایق برق که برای کل ساختمان خطرناک شد

اینها وسایل گرمایشی هستند که در کفش عایق برق قرار می گیرند و به شبکه متصل می شوند. گرما از داخل به بیرون خشک می شود بدون اینکه به چرم، کفی، کنسول و تزئینات داخلی آسیبی وارد شود.

خشک کن های الکتریکی با اشعه ماوراء بنفش عرضه می شوند که قارچ ها و باکتری های بیماری زا را از بین می برد. ماشین لباسشویی این روش برای مدل های ساخته شده از پنبه (مثلا کفش های کتانی) و پارچه های مصنوعی، بدون کفی سخت و صنوبر مناسب است.

برای چرم، گورتکس (بافت غشایی) روش گرفتگی مناسب نیست . چگونه این کار را انجام می دهند: کفش ها را از کثیفی تمیز کنید یا آنها را بشویید. بند ها را باز می کنند اما در کفش می گذارند.

طبل تا نیمه پر از پارچه و حوله است. کفش ها با جوراب بالا، کف به شیشه در قرار می گیرند. در را طوری ببندید که بند ها بیرون باشند و کفش ها در داخل به حالت آویزان باشند.

اگر مدل توری نداشته باشد، راهی برای آویزان کردن آن پیدا می کنند. خشک کن روی متوسط ​​(برای پنبه) یا کم (مصنوعی) تنظیم شده است. بعد از 60 دقیقه درجه خشک شدن را بررسی کنید.

پنکه فن نه تنها از گرما، بلکه از رطوبت بیش از حد نیز صرفه جویی می کند. برای این روش ابتدا قلاب گیرهایی به شکل حرف S می سازند که به گریل بیرونی پنکه وصل می شود و با وزن کفش و چکمه آب را خم نمی کند.

قایق ها به قلاب آویزان می شوند و فن روشن می شود. سشوار این یک راه افراطی است زمانی که هیچ چیز دیگری در دسترس نبود و زمان کافی وجود ندارد.

اما بهتر است کفش ها را از سشوار دور نگه دارید: هوای گرم همان آسیبی را که پس از خشک شدن روی رادیاتور انجام می دهد، می کند. همچنین لاستیک روی کفه ممکن است شروع به ذوب شدن کند.