کمربند مردانه چرم درسا که قدمی ترین کمربند جهان است

آویزها برای هماهنگ کردن شلوارهای لباس مناسب هستند. بر خلاف راه راه ها، روی پیراهن ها چروک یا جیب ایجاد نمی کنند.

در اوایل قرن بیستم، پوشیدن آنها بدون ژاکت و در معرض دید قرار دادن آنها یک عمل بد سلیقه بود. چیزی معادل نشان دادن لباس زیرتان در ملاء عام. امروزه این مفهوم کنار گذاشته شده است.

کمربند: دوست معمولی
کمربندها ، به استثنای معدودی، بیشتر در کنار لباس‌های روزمره استفاده می‌شوند .


شلوار جین نه تنها برای بستن کمربند، بلکه برای نشان دادن آن ساخته شده است. در مورد شلوار جین، بسیار خوب است که کمربند را با سگک محکم و موثر تمام کنید.

مدل های کمربند با احتیاط برای ترکیب های غیر رسمی مناسب هستند . این مورد در مورد شلوار جین یا شلوار نخی با پیراهن آستین کوتاه است. حتی برای کت و شلوار بدون کراوات، او بهترین همراه است.

کسانی که با آویزها کنار نمی آیند و مجبورند کت و شلوار بسته بپوشند، می توانند به کمربند متوسل شوند. البته، برای انتخاب بین بریس و کمربند، باید یک مدل بسیار محتاطانه، تقریبا نامرئی باشد.

اگر این اولین کمربند مردانه چرم درسا باشد که می خرید متفاوت است – پیشنهاد می کنیم با اندازه گیری دور کمر خود شروع کنید.

می توانید این کار را مستقیماً روی بدن انجام دهید یا مانند یک کمربند یک متر را داخل شلوار قرار دهید. اگر نمی‌دانید که چگونه کمربند را در هر دو حالت اندازه بگیرید، به یاد داشته باشید که بهتر است در حالت ایستاده اندازه‌گیری کنید.

سپس به نمودار سایز موجود در سایت فروشگاهی که قصد خرید کمربند را دارید نگاه کنید و با در نظر گرفتن دوری که دریافت کرده اید، مورد مناسب خود را انتخاب کنید.

چگونه سایز کمربند مردانه را انتخاب کنیم؟

فرض کنید دور کمر خود را اندازه گرفتید و 99 سانتی متر بود. بنابراین شما باید اندازه ای را انتخاب کنید که مناسب آقایان 95-105 سانتی متر باشد.

اگر می خواهید مطمئن شوید که انتخاب درستی کرده اید، جدول اندازه را برای کل طول کمربند بررسی کنید – باید حدود 13-16 سانتی متر بزرگتر از دور کمر شما باشد.