گوشت مرغ شاخدار هلندی صنعتی

در میان انواع پرندگان پرورشی مثل کبک، قرقاول و انواع مرغ ها می توانیم مرغ شاخدار هلندی را نیز ببینیم که یکی از بهترین نوع مرغ پرورشی در کشور می باشد و سوددهی خیلی بالایی را دارد زیرا هزینه های نگهداری از این مرغ بسیار کمتر از دیگر پرندگان است چون همه چیز خوار است و انواع سبزی ها، دانه ها، بذرها و حشرات را می تواند بخورد و از این رو برای پرورش و سرمایه گذاری بسیار پر اهمیت می باشد.

علاوه بر تمامی این موضوعات گوشت مرغ شاخدار هلندی صنعتی دارای بیشترین کالری می باشد به طوری که در ۱۰۰ گرم گوشت مرغ شاخدار می تواند ۱۲۴ کیلو کالری دریافت کنیم و حتی میزان فسفر و کلسیم که در گوشت مرغ شاخدار وجود دارد بسیار بیشتر از مرغ های معمولی می باشد. این مرغ به دلیل زیبایی خاصی که دارد مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است و کم کم سرمایه گذاری در بخش های صنعتی بر روی این موضوع بیشتر خواهد شد.

خوشمزه بودن گوشت مرغ شاخدار نسبت به دیگر ماکیان بسیار ستودنی است گوشت بسیار لذیذ و خوشمزه دارد که مناسب برای جوجه کباب نیز می باشد و اینکه این گوشت دارای میزان چربی خیلی پایینی است و اسیدهای مفید را دارد که برای بدن بسیار مناسب خواهد بود. افرادی که دارای رژیم های غذایی هستند که باید فاقد چربی و کلسترول باشد حتما از این گوشت مصرف کنند و آن را جایگزین دیگر گوشت های موجود کنند تا بتوانند در بهترین رژیم غذایی را داشته باشند.

این نوع گوشت زود می پزد و در حدود یک ساعت درون قابلمه پخت خواهد داشت و اگر ان را مزه دار کنید با انواع زعفران و ادویه ها می توان آن را کباب کرد و موش جان نمود. مقادیر بالایی از کلسیم دارد که برای زنان حامله بسیار مناسب است چون آنها از خوردن گوشت قرمز امتناع می کنند و لبنیات نیز برای آنان تهوع آور است پس خوردن این گوشت لذیذ و خوشمزه برای آنان حیاتی است.

این گوشت بسیار نرم است و بوی خوبی دارد برای پخت می توان آن را از قبل با ماست مزه دار کرد و اگر کمی خامه به آن بزنید بسیار ترد می شود و بر روی شعله و زغال آن را بپزید. بهترین کیفیت را دارا می باشد و در داخل فریزر می توان آن را نگهداری نمود و مدت زمان هر بسته بر روی آن ذکر شده و به صورت منجمد شده نیز می توان از آن استفاده کرد.

از آنجایی که این گوشت دارای طبع سرد است حتما همراه با آن پیاز و سیر یا فلفل مصرف شود تا مضر نباشد. با این گوشت حتی می توان انواع خورش ها را پخت مثل مرغ ترش که یک غذای خوشمزه شمالی است و طمع خیلی نابی دارد. می توان آن را چرخ کرد و کوفته تبریزی با آن پخت که وا نرود و به شکل مناسب باقی بماند و طعم عالی داشته باشد. برای انواع دمی و استامبولی نیز کارایی دارد و حتی ساخت سوسیس و کالباس خانگی نیز با آن امکان پذیر است.

گوشت مرغ شاخدار هلندی صنعتی

فروش گوشت مرغ

فروش گوشت مرغ مرغ از اصلی ترین غذای مردم است و به طور فراوان به فروش می رسد اما نوسانات قیمتی زیادی را امروزه شاهد هستیم که باعث کاهش خرید از سوی مردم شده تست اما تولیدکنندگان با تولید انبوه سعی دارند قیمت را به ثبات برسانند و مردم قدرت خرید را داشته باشند. فروش گوشت مرغ به نسبت سایر گوشت های قرمز بسیار زیادتر است چون طعم بهتری دارد و پخت آن نیز زودتر خواهد بود‌

فروش گوشت مرغ با کیفیت عالی و کشتار روز انجام می شود که به صورت تازه به دست مردم برسد وقتی مرغ به دست مشتری می رسد فاقد هیچ گونه بو یا آلودگی است و دارای بسته بندی مناسبی خواهد بود که بر روی بسته بندی همه موارد ذکر شده اعم از تاریخ تولید و تاریخ انقضا و آدرس کارخانه و غیره به خوبی بر روی آن ذکر شده است.

کشتارگاه معمولا بعد از شستن و تمیز کردن مرغ آنها را بسته بندی می کنند و راهی بازار فروش می‌نمایند. بدون در نظر گرفتن واسطه ها خودشان با ماشین های حمل و نقل یخچال دار مرغ را به نمایندگی های فروش می‌رسانند تا به صورت مستقیم و از تولید به مصرف آن‌ را به دست مصرف کنندگان برسانند. در این صورت قیمت نهایی برای مشتری مناسب تر خواهد بود.

البته قیمت نهایی از سوی صنف تعیین می شود و فروشنده مجاز به افزایش قیمت نخواهد بود و پیگیری خواهد داشت. فروش مرغ به صورت عمده ارزان تر از خرید تکی است افرادی که مجلس دارند یا رستوران دارند برای خرید می توانند به صورت آنلاین از طریق این سایت بدون واسطه این محصول را سفارش دهند تا برای آنان ارسال شود.

مرغ مصرف خیلی زیادی دارد و در هر هفته حداقل یکبار بر سر سفره مردم قرار دارد و آن را به شکل های مختلفی سرو می‌ کنند. طعم خیلی عالی و خوش پخت بودن ان باعث خرید بالای ان از طرف مردم می شود. همچنین دارای ویتامین های زیادی است و خوردن آن‌ برای همه مردم موثر است همه افراد از جمله کودکان، زنان باردار یا مردان و غیره واجب است.

در هنگام خرید مرغ باید به مواردی دقت کنید و بعد اقدام به خرید کنید. قبل از خرید از سالم بودن آن مطمئن شوید حتما اطلاعات روی بسته را بخوانید و در مورد آن اطمینان پیدا کنید یا به بسته بندی آن توجه کنید بسته بندی نباید آسیب دیده و پاره شده باشد در این صورت ممکن است گوشت خراب شود و بو بگیرد حتما از بوی آن اطمینان حاصل کنید.

از مکان های خرید کنید که حتما دارای نماد اطمینان و استاندارد ها باشند و خرید از مراکز بی نام و نشان را انجام ندهید در این صورت حتما یک خریدی مطمئن خواهید داشت. مرغ از محصولاتی است که اگر دیر به مقصد برسد ممکن است خراب شود پس در انتخاب مرکز خرید دقت کنید تا زود برای شما ارسال شود و تضمین داشته باشد.

برای خرید می توانید از مجموعه ما کمک بگیرید ما در این مجموعه روزانه تعداد بالایی از این‌ محصول را ارائه می دهیم که کیفیت تضمین شده دارد و با قیمت مناسبی ارائه می گردد.