سرامیک پرسلان سه بعدی که رد آن ها گوی کوچک مروارید وجود دارد

کاشی های با فرمت بزرگ مانند 600x600mm و 800x800mm نیز بسیار محبوب هستند.

آنها محبوب هستند زیرا  ظاهر یک اتاق را بهبود می بخشند. آنها در مقایسه با استفاده از کاشی های کوچکتر جادارتر به نظر می رسند.

به دلیل بدنه بسیار قوی چینی، کاربردهای آن نیز بسیار متنوع است. بیشتر ساختمان های تجاری ترجیح می دهند از کاشی های چینی برای دوام خود استفاده کنند.

بسیاری از کاشی‌های چینی و سرامیک پرسلان سه بعدی در فضای باز استفاده می‌کنند، زیرا نسبت به کاشی‌های سرامیکی می‌توانند عناصر آسیب‌رسان بسیاری را تحمل کنند.

اکثر کاشی های چینی تولید شده با استفاده در فضای باز دارای رتبه ضد لغزش R11 هستند. اگر به دنبال کاشی های چینی فضای باز هستید، قطعا باید به علامت R11 توجه کنید.

کاشی های چینی نگاه الواری
یکی از انواع کاشی های چینی که اکنون در حال افزایش است، کاشی های چینی با ظاهر چوبی است.

سازندگان معمولا آنها را در اندازه های بین 900x150mm تا 1200x200mm تولید می کنند. این تنها به دلیل بدنه محکم چینی امکان پذیر است.

TFO اکنون با تولید کنندگان برجسته کاشی ایتالیایی برای تهیه بهترین کاشی های چوبی جهان معامله می کند. اینها با فناوری نوآورانه و فلسفه های طراحی هیجان انگیز تولید می شوند.

انتخاب بهترین ها برای شما
همانطور که می بینید، در حالی که کاشی های سرامیکی سابقه بسیار طولانی دارند و تولیدکنندگان هنوز در سرتاسر جهان آنها را تولید می کنند، نوآوری کاشی های چینی تنوع زیادی را برای صنعت کاشی به ارمغان آورده است. هر دو مزایا و معایبی دارند.

بنابراین، باید عملکرد متفاوت هر کاشی را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که ظاهر مورد نظر خود را به دست می آورید و در عین حال از کاربردی بودن که برای شما ضروری است غافل نمی شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.