پیراهن مردانه کبریتی که از کاه درست شده است

وقتی پیراهن مناسبی را پیدا کردید و برای خود یک پیراهن دیگر تهیه کردید، خسیس نباشید، زیرا همه چیز در معرض تصادف است و نیازی نیست که وقتی پیراهن سفید مورد علاقه شما بدون داشتن یک پیراهن زاپاس خراب یا کثیف می شود، ناراحت شوید.
نمودار سایز بالا (اندازه ایالات متحده) به اندازه پیراهن مردانه کبریتی اشاره دارد، در حالی که پیراهن های زنانه از سیستم سایزبندی متفاوتی پیروی می کنند.

برخی از پیراهن ها ممکن است تابع سیستم سایز بندی ایتالیایی یا سیستم های دیگر باشند، بنابراین اگر شک دارید، تنها راه حل این است که آن را با اطمینان برش دهید و قبل از خرید پیراهن را امتحان کنید.
انواع دیگر یقه ها عبارتند از: یقه پین ​​(یک سوراخ در دو طرف یقه وجود دارد که می توانید یک سنجاق یقه قرار دهید)، یقه سوراخ دکمه ای (یک تکه پارچه کوچک دو سر یقه را به هم می بندد تا ثابت شود و دور کراوات را محکم کنید) و یقه های یقه ای (یقه باریک) کمترین درجه رسمی بودن تاشو نیست بلکه با کراوات پوشیده می شود.

ایده خوبی است که آنها را در یک فروشگاه لباس امتحان کنید تا ببینید چه سبکی برای شما مناسب تر است.
پیراهن خود را با کراوات و شلوار همسان ست کنید. رنگ کراوات شما باید مکمل رنگ پیراهن شما باشد، چه رنگ زمین یقه چهارخانه یا همان رنگ چهارخانه. کراوات های راه راه کلاسیک و محافظه کارانه هستند، در حالی که کراوات های بدون الگو برای یک فضای رسمی مناسب تر هستند.

پیراهن های ظریف دوخت سبدی دارند اما با نخ بهتری نسبت به نخ پیراهن آکسفورد دوخته می شوند. این پیراهن‌ها از پیراهن‌ها سنگین‌تر هستند و می‌توان آن‌ها را در محیط‌های رسمی و همچنین برای بیرون رفتن به پارک یا رستوران پوشید.
طرح آجدار روی پیراهن های نخی نمایان است. این نوع پیراهن ملایم‌تر است، اما در لمس سنگین‌تر است و مانند سایر پیراهن‌ها به راحتی چروک نمی‌شود، اما اگر در آن گیر کنید، از بین بردن لکه‌ها دشوار است. تی شرت را می توان هم در مجالس رسمی و هم در مجالس غیر رسمی پوشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.